niedziela, 20 marca 2016

Serce Ojca

Już jest! Wyglądana od dawna najnowsza książka Neala Lozano pt. Serce Ojca ukazała się właśnie w języku polskim. Nie wiem, czy wiecie, że wszystkie książki Neala, z których druga pt. Modlitwa uwolnienia została już przetłumaczona na 16 języków, a kolejne są zapewne w przygotowaniu, najpierw ukazały się w języku polskim! Ze wszystkich krajów świata właśnie my mieliśmy jako pierwsi przywilej przekazywania dalej nadziei, jaką niesie wejście na drogę powrotu do domu Ojca poprzez modlitwę uwolnienia według pięciu kluczy. Z jednej strony napawa mnie to dumą, a z drugiej napełnia zdumieniem, że dane mi było uczestniczyć w czymś tak wielkim, zaplanowanym z tak ogromnym rozmachem i najwyraźniej rozpisanym na kolejne pokolenia - sądząc po tym, jak pałeczkę po Nealu przejmuje teraz jego syn, Matt, a także po tym, jak ta posługa rozwija się w Polsce i na całym świecie. Tak może planować tylko Bóg, który patrzy na naszą rzeczywistość z miejsca, które jest poza czasem.

Widziałam to wyraźnie goszcząc u nich w domu i w ich wspólnocie, widać to wyraźnie także w najnowszej książce, którą ojciec i syn napisali wspólnie. Zwrócę jeszcze Waszą uwagę na przedmowę napisaną przez Johna Eldredge'a, autora Dzikiego serca i współautora Urzekającej oraz wielu innych bestsellerowych książek, a także na recenzje tak znanych i cenionych postaci, jak Ralph Martin, Randy Clark, czy prezydent Youth With A Mission John Dawson. 

Ja sama byłam poruszona do łez czytając ją, a potem tłumacząc - choć to może nie najlepszy przykład, bo ja akurat jestem znana wśród rodziny i przyjaciół z tego, że mam oczy w mokrym miejscu. Niech zatem za rekomendację posłuży wam fakt, że 11-letni synek mojej serdecznej znajomej, który podkradłszy książkę mamie przeczytał pierwszy rozdział, był nim tak poruszony, że opowiadał jej o nim ze łzami w oczach. Pomyślałam sobie wtedy, że Bóg naprawdę chce posługiwać się tą książką, by mówić do naszych serc na najgłębszym poziomie, przekraczającym racjonalne zrozumienie.




I na koniec jeszcze jedna recenzja zamieszczona w książce, moim zdaniem doskonale streszczająca tak ją samą, jak i całe życie i posługę Neala:

Ta książka to owoc życia spędzonego w obecności Ojca i zanurzenia w słowa Pisma świętego. Polecam ją wszystkim. Serce Ojca to teologia trynitarna w 3D.
ks. James Mallon, proboszcz parafii św. Benedykta,
Halifax, Nowa Szkocja



* * *

Książka pt. Serce Ojca, podobnie jak pozostałe książki Neala Lozano, została wydana w języku polskim przez Wydawnictwo Odnowy w Duchu Świętym w Łodzi. Można ją kupić np. na stronie wydawnictwa tutaj.


4 komentarze: